Saturday 7 September 2013

UPSR 2013

UPSR 2013 ni rasa macam cepat sangat datang..Sepatutnya datang sebelum raya dan merdeka..Kitorang cuma akan merdeka selepas tamat UPSR je..
Lepas tu, kehangatan raya tahun ni rasa tak berkobar-kobar macam selalu je..
Cikgu kata bila masuk kelas aku je,mesti semua muka nampak macam tension sangat je..Tapi,bila masuk je kelas sebelah,ish!!!MACAM LAGI 300 HARI JE NAK UPSR!
Huh,macam tulah kerenah sekolah aku ni..
Nak pindah sekolah lain sebab mak kerja kantin sekolah dekat-dekat situ guru besar yang lama tu tak bagi.
Last-last,guru besar tu jugak pindah sekolah tu.Lagipun,waktu tu memang dah nak tamat sekolah pun sebab semua adik-beradik sekolah kat situ dah bertahun-tahun.Guru besar sekolah yang guru besar lama aku tu pindah dah pencen.Tapi,hari tu beliau datang sekolah aku sebab nak bagi ceramah sempena dah nak dekat UPSR ni lah katakan..
Esok ayah aku cuti and mak aku kata nak 'RELEAST STATION'(betul ke ejaan 'releast station' macam ni?) kat mana?Aku pun tak tahulah.Ingatkan nak ajak pi tengok wayang citer Despicable Me 2.(apa-apalah sebab haritu main game minion rush kat tab orang).
Pasal hadiah UPSR pulak,aku nak tab(android).Entah apa yang aku nak sangat sebab tu.Mungkin,aku jealous kot tengok kawan aku yang form 1 tu ada sebab boleh main game and aku akan ada barang yang dibeli untuk diri aku dan kepunyaan aku sendiri.Alah,beli yang tak sampai RM500 je tu.Dalam RM200 lebih je sebab ada camera 1 and pandang kita tu.Boleh la nak download game banyak-banyak.
Kalau pi lawatan sekolah ke,jalan-jalan ke,or balik kampong.Kan boleh and senang je nak bawak.Masuk beg kecil pun muat.
Okeylah,setakat ni je yang paling panjang pun...Bateri notebook pun dah nak habis.Nak pi cas bateri terus.(notebook kakak)
Assalamualaikum.....
XOXOD

No comments:

Post a Comment