Tuesday 17 September 2013

Lawatan Tahunan Sekolah Kebangsaan Kuala Klawang 2013

WOW! Tak sabarnya sebab tahun ni lawatan pergi Perak.Kampung halaman tuh...
hehehe...^-^ Tapi mak and ayah aku macam tak bagi je sebab kata kat situ ada apa je. Bila aku cakap nak pergi melawat Gua Tempurung,ayah aku kata "nak tengok apa pergi sana? Tengok kelawar je lah."
Aduh!Sedih betul lah!
Lepas ayah aku habis makan je,aku cakap "alah,ayah.Nanti pergi Lost World of Tambun lagi...Nanti boleh lah mandi puas-puas...Jalan-jalan lagi..."
Sampai macam tu sekali aku cerita..Anggaran yuran untuk pergi pun cuma RM 200..
Cikgu sendiri pun ingat nak bawa pergi Legoland.Tapi pergi Legoland tu lagi mahal..Budak-budak Tahun 6 kelas aku pulak ajak pergi Langkawi sebab banyak tempat boleh pergi melawat.Tapi kalau pergi Langkawi tu tempat bercuti untuk keluarga...Ada juga yang ajak pergi Perak dengan semua alasan.Jawapan dari Guru Besar pun nak pergi melawat kat Perak tahun ni.
Tahun lepas pergi Kelantan dan Terengganu tapi tak dapat pergi sebab dah pergi dengan lawatan Pihak Penjara.
Jadi,itu sajalah yang mahu dikongsi walaupun tak banyak untuk ditaip....
Assalamualaikum...
XOXOD

No comments:

Post a Comment